Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Morfological and semantic characteristics of perception of perception of time concept (CROSBI ID 521194)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bakota, Koraljka ; Šaler, Zrinka Morfological and semantic characteristics of perception of perception of time concept // 11th meeting of the International Clinical Phonetics and Linguistics association: book of abstracts / Horga, Damir ; Mildner, Vesna (ur.). Zagreb: Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Phonetics: Croatian Philological Association, 2006. str. 16-x

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka ; Šaler, Zrinka

engleski

Morfological and semantic characteristics of perception of perception of time concept

Poster prezentacija prikazuje rezultate pilot istraživanja na temu percepcije pojma vremena dobivene metodom asociograma. Istraživanje je provedeno na uzorku od 220 ispitanika u dobi od 16 do 85 godina, 120 žena i 100 muškarca. Cilj istraživanja je obrada i interpretacija leksičkih jedinica vezanih za pojam vrijeme obzirom na morfološka i semantička svojstva . S obzirom na postavljeni cilj u analizi rezultata korištena je deskriptivna statistika.

perception of time; semantic; morfology

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

16-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11th meeting of the International Clinical Phonetics and Linguistics association: book of abstracts

Horga, Damir ; Mildner, Vesna

Zagreb: Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Phonetics: Croatian Philological Association

Podaci o skupu

11th Meeting of the International Clinical Phonetics and Linguistics Association

poster

31.05.2006-03.06.2006

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija