Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kreativnost i organizacija (CROSBI ID 77845)

Prilog u časopisu | stručni rad

Čengić, Drago Kreativnost i organizacija // Privatizacija, 3 (1997), 34; 82-93

Podaci o odgovornosti

Čengić, Drago

hrvatski

Kreativnost i organizacija

Kreativnost je u najširem smislu sposobnost proizvodnje novih, jedinstvenih (originalnih) i društveno vrijednih ideja ili predmeta. U užem smislu, kreativnost možemo shvatiti kao sposobnost pojedinaca, grupa i organizacija da na novi način definiraju postojeće probleme i za njih pronađu nova ali u praksi i ostvarljiva rješenja. Danas je vrlo teško jednoznačno odrediti ključna obilježja kreativne organizacije, odnosno "organizacije koja uči". Po našemu mišljenju, do tada je možda smislenije govoriti o kreativnosti ili nekreativnosti sadašnjih uprava poduzeća, jer je u brojnim poduzećima (osobito kod nas) ne samo poslovanje već i upravljanje u rukama menadžera. Sustavno poticanje organizacijskih inovacija, pogotovo onih koje ne traže velika ulaganja u ljude i opremu, moguće je postići i nekima od metoda/tehnika za kreativno rješavanje organizacijskih problema. Ovdje smo prikazali neke od njih, i to: a) tehnike za kreativno rješavanje strateških problema (brainstorming, brainwriting, storyboarding, iscrtavanje misli, tehnika izleta), b) kreativne tehnike za poboljšavanje proizvoda/usluga ( Osborneova kontrolna lista, morfološka analiza) i c) tehnike za razvoj scenarija poslovanja (tehnika "cvjetanja lotosa").

kreativnost; kreativno rješavanje problema; organizacija; kreativno poduzeće

nije evidentirano

engleski

Creativity and organisation

nije evidentirano

creativity; creative problem solutions; organisation; creative enterprise

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (34)

1997.

82-93

objavljeno

1331-7628

Povezanost rada

Sociologija