Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost (CROSBI ID 126804)

Prilog u časopisu | ostalo

Mijatović, Aleksandar Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost // Fluminensia, 16 (2004), 1/2; 109-135-x

Podaci o odgovornosti

Mijatović, Aleksandar

hrvatski

Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost

Rad se bavi problematikom reprezentacije odnosa između spolova, te pitanjima regulacije rodnih identiteta u reklamama. Osnovna je hipoteza da reklamna reprezentacija ne nudi privid spolne jednakosti, niti služi učvršćivanju rodnog identiteta, nego, naprotiv, otkriva traumu razlike/manjka koja je neizbježno upisana u rodni identitet. Ovaj se pokušaj interpretacije reklamne reprezentacije provodi u okviru marksističkih i psihoanalitičkih pristupa kulturi.

reklama; rodni identitet; fetiš; refleksivni pogled

nije evidentirano

engleski

The Discourse of Advertisement, Sexual Difference and Gender Reality

nije evidentirano

advertisement; gender identity; fetish; reflexive gaze

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1/2)

2004.

109-135-x

objavljeno

0353-4642

Povezanost rada

Filologija