Primjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita (CROSBI ID 126822)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bombardelli, Mea ; Ilišević, Dijana ; Milin-Šipuš, Željka ; Planinić, Maja
hrvatski
Primjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita
Članak donosi analizu razredbenih ispita održanih 2004. i 2005. godine na PMF-Matematičkom odjelu Sveučilišta u Zagrebu koristeći Raschov statistički model. Analiza je provedena sa svrhom što boljeg razumijevanja adekvatnosti provedenih testova. Godine 2004. testu provjere znanja pristupilo je 490, a 2005. godine 416 pristupnika. Test se sastojao od 33 zadatka, od čega je 20 zadataka bilo iz matematike, 5 iz informatike i 8 iz fizike. Analizom testova utvrđena je njihova dobra usklađenost s modelom (visoka pouzdanost, dobra raspodjela zadataka po težini), a autorice je posebno zanimao i manji broj zadataka, koji ne pokazuje usklađenost s modelom (misfit). Ti su zadaci analizirani posebno.
Raschov model; razredbeni ispit
nije evidentirano
engleski
Application of the Rasch model to the analysis of the entrance exams
nije evidentirano
Rasch model; entrance exam
nije evidentirano