Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Program opće i govorne stimulacije kod kuće (CROSBI ID 521686)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jug, Silva Program opće i govorne stimulacije kod kuće // 2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka / Ljubešić, Marta (ur.). Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006. str. 30-31

Podaci o odgovornosti

Jug, Silva

hrvatski

Program opće i govorne stimulacije kod kuće

Ne pojavi li se kod djeteta aktivan govor na razini dvočlanog iskaza kao ni razumijevanje jednostavnih naloga od dvije riječi u dobi oko 30 mjeseci, već je vrijeme za sustavno poticanje govornog razvoja, što je intenzivnije moguće. Najviše glavobolje roditeljima zadaju hiperaktivna, samovoljna djeca, kratke, raspršene pažnje.Ona ne prihvaćaju ponuđene sadržaje i povode se isključivo za vlastitim impulsima koje je roditeljima teško slijediti. Kako poticati dijete koje poput vjetrića vrluda na sve strane, ignorirajući uporna i uzaludna nastojanja roditelja da mu usmjere pažnju? U takvim slučajevima roditelji često odustaju u nadi da će tijekom vremena napredovanju djetetova razvoja samo po sebi pomoći njegovo sazrijevanje. Pred stručnjake se postavlja pitanje: jesmo li se dovoljno duboko uživjeli u stanja roditelja i pomogli njima, kako bi oni mogli pomoći svom djetetu? Ovaj rad okrenut je ponajprije roditeljima, na osnovu čijih dvojbi i pitanja je i nastao te čija je intuitivna znanja potrebno podići na operativnu razinu osvještenijeg poticanja djetetova razvoja. Zatim se obraća i stručnjacima čija se odgovornost očituje u njihovom sustavnijem djelovanju na roditelje, tijekom optimalnog vremena razvoja govora i jezika kada malo, trogodišnje dijete još nije uključeno u direktnu govornu terapiju jer još uvijek treba intenzivno učiti upravo u obiteljskom okružju, na što prirodniji način.

roditelji ; način poticanja

nije evidentirano

engleski

Program of general and speech stimulation at home

nije evidentirano

parents ; ways of stimulating

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-31.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka

Ljubešić, Marta

Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju

Podaci o skupu

2. interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama

predavanje

29.06.2006-01.07.2006

Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti