Od doživljaja do jezika (CROSBI ID 521702)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rade, Renata
hrvatski
Od doživljaja do jezika
Bogat obiteljski život daje djeci brojne temeljne doživljaje i sadržaje. U jaslicama i vrtiću djeca stečena iskustva dopunjuju. Za malu djecu, osobito onu koja kasne u govorno-jezičnom razvoju, važno je da se temeljni doživljaji / sadržaji oblikuju u govorno-motoričku igru i dramatizaciju. Govorno-motorička igra omogućuje tjelesno-afektivnu komunikaciju između odraslog i djeteta tijekom koje dolazi do intenzivne razmjene neverbalnih i verbalnih poruka, Na taj način dijete zadržava u svom sjećanju ne samo temeljni doživljaj nego i sav govorno-jezični materijal koji ide s njim “ u paketu” . Kada je neki temeljni doživljaji / sadržaj obrađen govorno - motoričkom igrom, obogaćen gestovnim znakovima i proigran igračkama, može ga se nadopuniti slikom, crtežom, slikovnim simbolom, piktogramom, napisanim riječima… Shema takvog poticanja ranog govorno-jezičnog razvoja može se analizirati i s motrišta preplitanja kompetencija obitelji, odgajatelja i logopeda (defektologa? fizioterapeuta?).
doživljaj; govorno-motorička igra; gestovni znak; igračke; simboli
nije evidentirano
engleski
From experience to language
nije evidentirano
experience; speech-motor game; gesture; toys; symbols
nije evidentirano
Podaci o prilogu
46-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marta Ljubešić et al.
Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju
Podaci o skupu
2. interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama
poster
29.06.2006-01.07.2006
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska