Trgovina na malo u Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije (CROSBI ID 463522)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Trgovina na malo u Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
U radu se analiziraju glavni pokazatelji razvijenosti hrvatske maloprodaje i zapažanja u svezi sa stanjem u hrvatskoj maloprodaji (npr. porast broja gospodarskih subjekata koji se bave maloprodajom, zaoštravanje odnosa konkurencije, spori procesi vlasničke preobrazbe i restrukturiranja i sl.). Ističu se prednosti malih trgovinskih poduzeća i prodavaonica obrtnika, te nerazvijenost trgovinskih lanaca i kooperativnih tvorevina, neznatna zastupljenost inozemnih maloprodavača i sl. Na temelju svega toga izvode se zaključci o potrebama i mogućnostima internacionalizacije hrvatske maloprodaje.
X
nije evidentirano
engleski
Der einzelhandel in Kroatien und die notwendikgkeit seiner internationalisierung
nije evidentirano
X
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-81-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Wiederaufbau und standorprobleme der unternehmen in Republik Kroatien und Bundesrepublik Deutschland
Boras, Ivan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096