Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka (CROSBI ID 463525)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Leko, Mirna Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka // Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske / Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina (ur.). Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998. str. 133-141-x

Podaci o odgovornosti

Leko, Mirna

hrvatski

Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka

I ekonomska je praksa, kao i teorija, već odavno utvrdila usku povezanost između proizvodnje i opskrbe hranom i općeg blagostanja i razvitka gospodarstva jedne zemlje. Mogućnost raspolaganja kvalitativno i kvantitativno odgovarajućom hranom nužna je, ne samo za pojedinca nego i za državu, pa i u međunarodnim odnosima. Shvaćajući značenje proizvodnje hrane i potencijalne mogućnosti za tu proizvodnju u Republici Hrvatskoj, ova gospodarska grana postala je jedna od prioritetnih u daljnjem općem razvitku nacionalnog gospodarstva. Vlada Republike Hrvatske donijela je niz mjera i programa za poticanje ubrzanog razvitka proizvodnje hrane, posebice poljoprivredne proizvodnje pod kvalitativno promijenjenim uvjetima u kojima osnovicu tog razvitka čini obiteljsko gospodarstvo. Svi ti programi predstavljaju skup državnih inicijativa kojih na području poljoprivredne proizvodnje u našoj zemlji dugo nije bilo, međutim pitanje "markatibilnosti" tih programa podložno je raspravi i promišljanjima. Pilot istraživanje u selu Vladislavci nedaleko od Osijeka daje neke odgovore na pitanja o primjenjivosti i zainteresiranosti korisnika za te programe, kao i sliku stvarnog stanja jednog hrvatskog sela i problema vezanih uz proizvodnju hrane. Ono istovremeno otvara i čitav niz novih pitanja i mogućnosti prilagodbi postojećih programa.

proizvodnja hrane; obiteljsko gospodarstvo; strategija razvitka; marketing

nije evidentirano

engleski

Food Production, Marketing and Marketablility of Development Programs

nije evidentirano

food production; family agricultural production; development strategy; marketint

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-141-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske

Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina

Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Strategija gospodarskog razvitka Istočne Hrvatske

predavanje

27.11.1998-28.11.1998

Bizovac, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija