Interactional and educational potential of the internet (CROSBI ID 522029)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
engleski
Interactional and educational potential of the internet
U radu se razmatraju priroda i dometi djelovanja interneta kao dominantne komunikacijsko informacijske tehnologije: ekspanzivnost, neutralnost i/ili ideologizacija, konstruktivni i destruktivni utjecaji, djelovanje na obrasce socijalnog ponašanja. Također se prezentiraju i propituju određenja digitalne podjele i strategije njezina premošćivanja. U sklopu razmatranja pozicije i uloge interneta u kontekstu otvorene edukacije i edukacije na daljinu problematiziraju se terminološka pitanja i pojmovna određenja, kvalitetu komunikacije i interakcije i načine ostvarivanja interaktivnosti u on-line sredinama učenja, komparativne prednosti/nedostatke u odnosu na izravno učenje/poučavanje, vjerovanja učitelja i učenika o on-line učenju/poučavanju. Ukazuje se na nužnost koherentnog teorijskog okvira on-line učenja/poučavanja te kritički propituju pokušaje konstruktivističkog pristupa on-line učenju/poučavanju. Autorice zaključuju kako edukacijski učinci interneta ovise ne samo o prirodi i karakteristikama medija, već prvenstveno o uspješnosti njihova integriranja u situacije učenja i poučavanja.
internet ; open educationon ; on-line learning ; interactivity ; constructistic approach
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-9.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy
Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič
Krasnojarsk: Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva
Podaci o skupu
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy
pozvano predavanje
15.05.2006-17.05.2006
Krasnojarsk, Ruska Federacija