Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu (CROSBI ID 345244)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Velenik, Robert Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu / Berc Radišić, Branka (mentor); Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, . 2006

Podaci o odgovornosti

Velenik, Robert

Berc Radišić, Branka

hrvatski

Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu

Potražnja za ruralnim turizmom je u stalnom rastu. Ruralni turizam se sve više širi i postaje značajan oblik selektivne ponude u svijetu. Uslijed promjena u turističkim navikama ruralni turizam postaje jedan od važnih činitelja turističke ponude Istre. Iako su se određeni oblici turizma poput zdravstvenog, vikend, izletničkog te gastroturizma pojavljivali u ruralnom prostoru Istre u vrijeme kada i turizam na obali poluotoka, ruralni se turizam Istre smatra relativno mladim oblikom selektivne ponude koji nailazi na čitav niz poteškoća i ograničenja. Neka su od ključnih ograničenja povezana s promocijom i kanalima prodaje. Različitost sadržaja ruralnog turizma stvara od tog turizma složen proizvod za kojeg je teško utvrditi jedinstvenu promociju. Postavljanjem odgovarajuće strategije promocije i puteva, prodaje ruralni bi turizam Istre prešao u daljnju fazu razvoja. Anketiranjem ponude i potražnje došlo se do informacija koje su utjecale na odluku o aktivnostima promocije i odabiru puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem potražnje došlo se do spoznaja o osnovnim karakteristikama turista i motivima njihova dolaska u ruralnu sredinu. Istraživanjem se utvrdila i efikasnost različitih oblika promocije i kanala prodaje. Spoznaje do kojih se došlo istraživanjem predstavljale su temelj za formiranje strategije promocije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem ponude u ruralnom turizmu Istre došlo se do potvrde postavljene hipoteze. Vlasnici objekata ruralnog turizma Istre nisu prepoznali prednosti zajedničkog međusobnog povezivanja u svrhu promocije, osim toga, oni ne posjeduju adekvatna iskustva i znanja u promociji, kanali prodaje nisu dovoljno razvijeni, ne koristi se dovoljno Internet kao novi promotivni i distribucijski medij te ne postoji kvalitetno istraživanje tržišta ruralnog turizma. Osim naglaska na istraživanju ponude i potražnje, osobita je pažnja u radu posvećena i definiranju ruralnog turizma, povijesnom razvoju ruralnog turizma u svijetu i Istri, organizaciji ruralnog turizma Istre, stanju promocije i puteva prodaje ruralnog turizma te SWOT analizi. Rezultati SWOT analize poslužili su u definiranju promocijske strategije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. U radu se nastoji znanstveno utemeljeno formulirati rezultate istraživanja te shodno tome ponuditi odgovarajuću strategiju promocije i kanala prodaje koji će odgovarati posebnostima istarskog ruralnog turističkog proizvoda.

promocija; kanali prodaje; Istra; ruralni turizam; preporuke

nije evidentirano

engleski

Promotion and distribution channel in the Istrian rural tourism

nije evidentirano

promotion; distribution channel; Istria; rural tourism; recommendations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

257

18.01.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za turistički i hotelski menadžment

Opatija

Povezanost rada

Ekonomija