Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja (CROSBI ID 77860)

Prilog u časopisu | ostalo

Leko, Mirna Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja // Ekonomski vjesnik, 8 (1997), 2 (1995); 181-185-x

Podaci o odgovornosti

Leko, Mirna

hrvatski

Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja

Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

Marketing in food production : theoretical approach and development trends analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2 (1995))

1997.

181-185-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija