Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja (CROSBI ID 77860)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Leko, Mirna
hrvatski
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja
Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
Marketing in food production : theoretical approach and development trends analysis
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano