"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda (CROSBI ID 77861)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago
hrvatski
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda
Zbog izrazitih osobitosti proizvodno - uslužnog procesa u ugostiteljstvu što se očituju kroz tehničko-tehnološke, kadrovske i organizacijske značajke, te činjenicu da je konzumacija ugostiteljskih proizvoda i usluga u klasičnom ugostiteljstvu (izuzev ambulantnog snabdijevanja i specifičnih "piknik" oblika priprave parcijalnih ugostiteljskih proizvoda i pružanja usluga) vezana za ugostiteljske proizvodne i poslužne prostore, potrebito je naglasiti da fizička distribucija u uobičajenom smislu te riječi u ugostiteljstvu nije čmoguća. Ta činjenica umanjuje opravdanost korištenja pojma kanal distribucije i upućuje na traženje primjerenijeg izrazakad je u pitanju ugostiteljska djelatnost. Prikladnijim od kanala distribucije smatramo stoga izraz "susretna distribucija", što se u radu detaljnije obrazlaže.
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
The "Encounter Distribution" as a form of catering products distribution
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano