Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta (CROSBI ID 77862)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ružić, Drago Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1-2; 87-113

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago

hrvatski

Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta

Tehničko-tehnološke, organizacijske i kadrovske karakteristike ugostiteljske djelatnosti imaju svoj odraz i na elemente ugostiteljskog marketing-mixa, tako da uobičajeni elementi marketing-mixa u aplikaciji na ugostiteljsku djelatnost doživljavaju određene korekcije. Kad je pak u pitanju ugostiteljski proizvod, tada specifičnosti ugostiteljske djelatnosti ukazuju na osobit spoj različitih proizvoda i usluga što je moguće promatrati integralno, ili kao pojedinačni parcijalni proizvod i uslugu.

ugostiteljski marketing program; ugostiteljski proizvod; integralni ugostiteljski proizvod; parcijalni ugostiteljski proizvod

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1-2)

1996.

87-113

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija