HOTELSKA PRODAJA I RECEPCIJSKO POSLOVANJE (CROSBI ID 742770)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan ; Lupić, Marijan
Radišić, Franjo ; Cerović, Zdenko
hrvatski
HOTELSKA PRODAJA I RECEPCIJSKO POSLOVANJE
Hotelska prodaja mora biti funkcionalno ustrojena, a neovisno o vlasničkim odnosima ili oblicima poslovanja, zajedno s uredom za rezervacije treba biti uključena u organizacijsku shemu hotela, što znači da se tako važni poslovi organiziraju i obavljaju u samome hotelu. Svojevrsnu prijelaznu fazu od prodaje prema recepcijskom poslovanju, predstavljaju rezervacije, pa su poslovi vezani uz rezervacije izuzetno osjetljivi. Prijamni odjel je mjesto gdje se ostvaruje prvi kontakt gosta s hotelom kada stigne u hotel, to je informativni centar za vrijeme boravka gosta u hotelu i to je mjesto zadnjeg kontakta kada gost odlazi iz hotela. Recepcija je « nervni sustav» ili « srce hotela» i « prava slika i ogledalo» svakog hotela gdje se odvija poslovanje koje karakterizira malo stalnih a veliki broj promjenjivih događaja. Za što kvalitetnije upravljanje poslovanjem prijamnog odjela u hotelu, a naročito recepcijskog poslovanja, odnosno odjela smještaja u najširem smislu, danas su razvijene posebne metode vođenja prihoda i rashoda nastalih aktivnošću odjela smještaja.
hotel; prodaja; recepcija
nije evidentirano
engleski
HOTELS SALES AND FRONT OFFICE OPERATIONS
nije evidentirano
hotel; sales; reception
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Sveučilište u Rijeci - Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji
364
2005.
nije evidentirano
objavljeno
953-6198-51-7