Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole (CROSBI ID 345325)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bušac, Mirjana Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2006

Podaci o odgovornosti

Bušac, Mirjana

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole

U ovom istraživanju provjerili smo stavove i uvjerenja (o urođenosti sposobnosti za matematiku i o matematici kao više muškoj domeni) učenika viših razreda osnovne škole prema matematici. Analiza podataka provedena je na 221 učeniku sedmih i osmih razreda osnovne škole. Kao mjerni instrument korištena je Ljestvica za ispitivanje stavova i uvjerenja prema matematici. Rezultati pokazuju da učenici imaju neutralan stav prema matematici, da se uglavnom slažu s uvjerenjem o urođenosti sposobnosti za matematiku te da se ne slažu s uvjerenjem da je matematika više muška domena. Utvrđeno je da učenici višeg uspjeha u matematici imaju pozitivniji stav prema matematici, da se više slažu s uvjerenjem da je matematika urođena sposobnost te da se manje slažu s uvjerenjem da je matematika više muška domena nego učenici nižeg uspjeha. Rodne razlike dobivene su jedino unutar varijable &laquo ; ; uvjerenje da je matematika više muška domena&raquo ; ; gdje se pokazalo da se dječaci više slažu s navedenim uvjerenjem nego djevojčice. Interakcijski efekti roda i uspjeha u matematici nisu dobiveni ni na jednoj varijabli.

stavovi prema matematici; uvjerenje o urođenosti sposobnosti za matematiku; uvjerenje da je matematika više muška domena; usp

nije evidentirano

engleski

High grades elementary school students' attitudes and beliefs toward math

nije evidentirano

attitudes toward math; belief that math abilities are inborn; belief that math is more male domain; math achievement; gender differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

04.07.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija