Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči (CROSBI ID 33292)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
hrvatski
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.
konceptualizacija obrazovanja učitelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja učitelja, društvo koje uči, cjeloživotno učenje, support-strukture
nije evidentirano
engleski
The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society
nije evidentirano
conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-59-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003.
Rosić , Vladimir
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
2005.
953-6839-28-8