Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči (CROSBI ID 33292)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krstović, Jasna ; Čepić, Renata Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.). Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59-x

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna ; Čepić, Renata

hrvatski

Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči

Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.

konceptualizacija obrazovanja učitelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja učitelja, društvo koje uči, cjeloživotno učenje, support-strukture

nije evidentirano

engleski

The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society

nije evidentirano

conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50-59-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003.

Rosić , Vladimir

Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

2005.

953-6839-28-8

Povezanost rada

Pedagogija