Turizam i sport - razvojni aspekti / Tourism and sport - aspects of development (CROSBI ID 742780)

Urednička knjiga | udžbenik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Tourism and sport - aspects of development / Turizam i sport - razvojni aspekti / Tourism and sport - aspects of development / Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka (ur.) Zagreb: Školska knjiga, 2006

Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka ; Andrijašević, Mirna ; Avelini Holjevac, Ivanka ; Barić, Vinko ; Bartoluci, Sunčica ; Bilen, Miljenko ; Borković Vrtiprah, Vesna ; Bučar, Kristina ; Družić, Ivo ; Heimer, Stjepan ; Jadrešić, Vlatko ; Kesar, Oliver ; Magaš, Dragan ; Omrčen, Darija ; Peršić, Milena ; Peručić, Doris ; Pešutić, Andrea ; Rakovac, Marija ; Rosentraub, Mark ; Sobry, Claude ; Škorić, Sanela

Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka

Turizam i sport - razvojni aspekti / Tourism and sport - aspects of development

Tematski su u knjizi obrađeni razvojni aspekti turizma i sporta, pa je i sadržaj knjige strukturiran na taj način. U prvom poglavlju “ Odrednice razvoja hrvatskog turizma” autori govore o različitim aspektima razvoja hrvatskog turizma. Drugo poglavlje “ Razvojni aspekti sportskog turizma” široko obrađuje područje sportskog turizma sa nekim pokazateljima u svijetu te se obrađuju potrebe i mogućnosti za razvoj različitih oblika sportskog turizma u Hrvatskoj. U trećem dijelu knjige prezentiraju se mogućnosti za razvoj nekih komplementarnih oblika sportskog turizma poput wellnessa i nautičkog turizma u Hrvatskoj. Poseban značaj ove knjige proizlazi iz činjenice što je objavljena na hrvatskom i na engleskom jeziku te će biti osnova za studiranje i poučavanje predmeta “ Turizam i sport” hrvatskim i stranim studentima u novom programu studija prema Bolonjskoj deklaraciji.

turizam ; sport ; zimsko-sportski turizam ; velike sportske priredbe / tourism ; sport ; winter-sports tourism ; mega sporting events

Tourism and sport - aspects of development

tourism ; sport ; winter-sports tourism ; mega sporting events