Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena (CROSBI ID 345448)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Benazić, Dragan Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2006

Podaci o odgovornosti

Benazić, Dragan

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena

Smanjenje stope rasta tržišta osiguranja života, intenziviranje konkurencijskih odnosa stvaranjem strateških alijansi osiguravatelja i banaka, nedovoljno profiliranje vlastitih ponuda usluga osiguranja kao i slabe mogućnosti stvaranja konkurencijskih prednosti putem inoviranja usluga zbog brzog imitiranja od strane konkurenata nameću, marketingu osiguravajućih društava potrebu pronalaska novih načina pridobivanja novih i zadržavanja postojećih osiguranika. Kvaliteta usluge ističe se zadnjih godina, kako u literaturi tako i u praksi, kao područje koje navedene probleme pronalaska izvora konkurencijske prednosti osiguravajućih društava može primjereno riješiti. Ulaganja u kvalitetu trebalo bi usmjeriti na one elemente usluge koji osiguraniku donose koristi i za koje je on spreman platiti višu premiju osiguranja. Promjene obilježja kvalitete usluge različito se prosuđuju od strane osiguranika. Ove razlike u prosudbama osiguranika iskazuju se različitom spremnošću plaćanja premije osiguranja života za pojedina obilježja kvalitete te stoga imaju utjecaj na visinu premije osiguranja života koju je osiguranik spreman prihvatiti. Viša subjektivno prosuđena važna obilježja kvalitete usluge za osiguranike trebala bi utjecati na prihvaćanje više premije osiguranja od strane osiguranika. Određivanjem premija osiguranja na osnovi prikaza ukupnih koristi od kvalitete usluge za osiguranika omogućuje se transparentniji prikaz vlastite ponude osiguranja života na tržištu i smanjuje percipirani rizik osiguranika kod sklapanja police osiguranja i ujedno stvaraju osnove za uspostavu dugoročnih, na povjerenju zasnovanih odnosa između osiguranika i osiguravajućeg društva. U radu se definiraju varijable kvalitete usluga životnog osiguranja, te razmatra njihov utjecaj na promjenu visine premije osiguranja u odnosu na osiguranikovu spremnost za plaćanje više premije osiguranja za veću kvalitetu usluge.

kvaliteta usluge; usluga životnog osiguranja; premija osiguranja

nije evidentirano

engleski

Research of the influence of Life insurance Service quality on the Price policy

nije evidentirano

service quality; life insurance service; insurance premium

nije evidentirano

Podaci o izdanju

135

11.07.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija