Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA (CROSBI ID 522650)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Grubišić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Žitko, Branko METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir (ur.). Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. str. 1-1 do 1-15-x

Podaci o odgovornosti

Grubišić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Žitko, Branko

hrvatski

METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA

U svrhu ispitivanja učinka sustava e-učenja, pristupili smo definiranju vlastite metodologije za vrednovanje. Definirali smo varijantu eksperimentalnog istraživanja s paralelnim grupama kod kojeg postoje dvije grupe ispitanika – kontrolna i eksperimentalna - od kojih je svaka nosilac svog eksperimentalnog faktora – tradicionalna nastava i sustav e-učenja. Kod osnovnog modela eksperimenta s paralelnim grupama se pomoću inicijalnog i završnog testa mjeri inicijalno i završno znanje ispitanika. Kod modela eksperimentalnog istraživanja s paralelnim grupama kojeg ovdje opisujemo, osim inicijalnog i završnog stanja, ispituje se znanje ispitanika i u međustanjima uporabom testova provjere. Stoga smo ovakav model nazivali eksperiment s paralelnim grupama uz parcijalno ispitivanje stanja. U našem pristupu računamo parcijalne veličine učinka prema rezultatima svakog testa pomoću aritmetičkih sredina razlika između rezultata testova provjere i završnog testa te inicijalnog testa za obje grupe studenata, kao i standardnu devijaciju odgovarajuće razlike za kontrolnu grupu. Ukupna veličina učinka računa se kao aritmetička sredina parcijalnih veličina učinka. Opisanu metodologiju smo primijenili za vrednovanje učinka konkretnog sustava xTEx-Sys koji pripada klasi inteligentnih tutorskih sustava, a samim time i sustavima e-učenja.

E-učenje; vrednovanje; efikasnost; obrazovni utjecaj; veličina učinka; eksperiment

nije evidentirano

engleski

Methodology for evaluation effect size for learning and teaching in e-learning systems

nije evidentirano

E-learning; evaluation; efficiency; educational influence; effect size; experiment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1 do 1-15-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stankov, Slavomir

Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja

Podaci o skupu

Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja

predavanje

21.09.2006-23.09.2006

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo