Učenje i poučavanje kemije uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys (CROSBI ID 522651)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vladušić, Roko
hrvatski
Učenje i poučavanje kemije uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys
U praksi moderne kemije, računalna tehnologija prestaje biti samo pomoćnik a sve više postaje direktno zaslužna za krajnja postignuća. Učitelj koji uvodi novine u nastavu ima jedinstvenu priliku koristiti informacijsku i komunikacijsku tehnologiju (ICT) ne samo kao podršku tradicionalnim obrazovnim ciljevima već i za kreiranje novih pedagoških metoda i za razvoj sposobnosti i vještina za cijeloživotno učenje. Razvojem računala i perifernih uređaja, informacije postaju sve brojnije i dostupnije. Nameće se potreba za interakcijom digitalnih medija kroz iskorištavanje njihovih punih potencijala, a za dobrobit društvene zajednice. To se posebno očituje na području prirodnih znanosti, posebice kemije, gdje ICT nudi raznovrsne i brojne mogućnosti za uspješno svladavanje prirodnih koncepata i procesa na sva tri nivoa: makroskopskom, sub-mikroskopskom (razina čestica) i simbolnom (Johnstone, 1991). Zato se i pred učitelje kemije postavlja imperativ da postanu vješti korisnici ICT-a kako bi mogli prezentirati informacije na način koji će zainteresirati učenike i omogućiti im bolji uvid u probleme nastavne građe.
Učenje i poučavanje; kemija u osnovnoj školi; inteligentni tutorski sustavi
nije evidentirano
engleski
Chemistry learning and teaching with intelligent tutoring system xTEx-Sys
nije evidentirano
Learning and teaching; chemistry in primary school; intelligent tutoring systems
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2-1 do 2-7-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stankov, Slavomir
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja
Podaci o skupu
Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
predavanje
21.09.2006-23.09.2006
Šibenik, Hrvatska