O prirodi povratne obavijesti u diskursu nastavnika engleskog jezika (CROSBI ID 128214)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čurković-Kalebić, Sanja
hrvatski
O prirodi povratne obavijesti u diskursu nastavnika engleskog jezika
U radu se nastoji opisati priroda povratne obavijesti u govoru nastavnika. Na temelju podataka dobivenih interakcijskom analizom razrednog govora u nastavi engleskog jezika osvjetljava se zastupljenost povratne obavijesti u govoru nastavnika, njezine vrste i tehnike kojima se one ostvaruju. Posebno se analizira uporaba uočenih aspekata te govorne funkcije s obzirom na komunikacijsku aktivnost koja se provodi. Ustanovljeno je da gotovo polovica nastavnikovih iskaza ima funkciju davanja povratne obavijesti. Također smo otkrili da se u našem korpusu promatrane vrste povratne obavijesti ostvaruju većim brojem tehnika i strategija od kojih je veći broj svojstven samo didaktičkoj govornoj situaciji. Rezultati analize upućuju nas i na zaključak da izbor tehnika kojima nastavnik obavještava učenika o uspješnosti njegove komunikacije ovisi i o vrsti komunikacijske aktivnosti koja je u tijeku.
nastava engleskog jezika; razredni govor; povratna obavijest
nije evidentirano
engleski
On the Nature of Feedback in Teacher Talk in the E.F.L. Classroom
nije evidentirano
teaching English as a foreign language; classroom talk; feedback
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XXVII (3-4)
1998.
158-167-x
objavljeno
0351-0840