Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korporacijska odgovornost i hrvatski menadžeri (CROSBI ID 128266)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Čengić, Drago Korporacijska odgovornost i hrvatski menadžeri // Amalgam, 2 (2006), 2; 4-13-x

Podaci o odgovornosti

Čengić, Drago

hrvatski

Korporacijska odgovornost i hrvatski menadžeri

Tema korporacijske društvene odgovornosti, odnosno društvene odgovornosti ili obzirnosti poduzeća, kako je ovaj koncept udomaćen u Hrvatskoj, jedna je od tema koja će obilježavati naše stoljeće. Prije svega zato što živimo u vremenu nove faze globalizacije svjetskoga gospodarstva i ubrzanoga prerastanja i europskih i američkih, ali i japanskih i kineskih nacionalnih poduzeća u velika multinacionalna poduzeća ili korporacije globalnih razmjera. U ovome smo tekstu pokušali upozoriti na neke pretpostavke pojave korporacijske društvene odgovornosti u razvijenim tržišnim društvima, ali i na određene podatke o praksi društvene odgovornosti poduzeća u Hrvatskoj. Naša istraživanja, iako se posebno ne bave profilima su/dionika u raznolikim praksama društvene odgovornosti, ipak upozoravaju da i naša poduzeća ali i država trebaju tek stvoriti modernizacijski kompleksniju praksu društvene obzirnosti prema lokalnoj ali i široj društvenoj zajednici! Jasno, pojava novih praksi nije moguća bez pojave novih su/dionika, povezanih s mogućim reakcijama šire i stručne javnosti na poslovnu praksu naših poduzeća i većih korporacija koja djeluju u Hrvatskoj. O tim novim su/dionicima prakse društvene odgovornosti poduzeća još uvijek malo znamo. Iz obzora sociologije organizacije i socijalne ekologije, kao i poslovne prakse velikih poduzeća, postavlja se također jedno važno pitanje: koje su granice korporacijske društvene odgovornosti? Gdje prestaje društvena odgovornost poduzeća a gdje počinje društveno usmjereni marketing poduzeća? Prema nekim stranim autorima, glavna su ograničenja korporacijske društvene odgovornosti njeni troškovi, učinkovitost, važnost pojedinih tema u javnosti i opseg pojava izazvanih djelovanjem određenih poslovnih subjekata. Vrijedi li to i za Hrvatsku? I na ovo pitanje odgovor možda saznamo u vremenu koje slijedi.

Korporacijska odgovornost; hrvatski menadžeri

nije evidentirano

engleski

Corporate responsibility and Croatian managers

nije evidentirano

Corporate responsibility; Croatian managers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2006.

4-13-x

objavljeno

1845-7967

Povezanost rada

Sociologija