Prilog modelu kvalitete znanja u primjeni Bolonjskog procesa (CROSBI ID 523947)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Prilog modelu kvalitete znanja u primjeni Bolonjskog procesa
Znanje je ključna poluga razvitka. Moći upravljati znanjem znači kreirati aktivan odnos u oblikovanju užeg i šireg okruženja. Proces upravljanja znanjem jeste i jedan od pokretača spirale stvaranja znanja. Sve dominantnija znanja iz ekonomije traže i novo dizajniranu strukturu znanja. U ekonomiji danas znanje nije samo proizvod, niti samo nova poslovna mogućnost nego i kritički okvir razvitka znanstvene informacije. Tvrtke danas traže dominantno aplikacijska rješenja za uočene probleme. Spoznaja o isplativosti ulaganja u proces obrazovanja, razvoj potrebe cjeloživotnog učenja i nadograđivanja novog znanja, uz interdisciplinarni pristup sustavno i argumentirano ugrađuju se u model kvalitete znanja. Primjena Bolonjskog procesa u ovbrazovanju ekonomista (preddiplomski studij, diplomski studij, doktorski studij) traži kontinuirano mijenjanje, prilagođavanje, inoviranje i transparentnost postavljenog modela.
model; kvaliteta znanja; Bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Contribution in Application to Bologna process
nije evidentirano
model; knowledge quality; Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
300-303.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
29. međunarodni skup MIPRO 2006 : Savjetovanje Računala u obrazovanju : zbornik radova = 29th International Convention : Conference Computers in education : proceedings
Čičin-Šain, Marina ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
953-233-021-6
Podaci o skupu
Međunarodni skup MIPRO (29 ; 2006) ; Savjetovanje Računala u obrazovanju
poster
22.05.2006-26.05.2006
Opatija, Hrvatska