Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja (CROSBI ID 33733)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marušić, Iris
hrvatski
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja
Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, t ežine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.
školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije
nije evidentirano
engleski
Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory
nije evidentirano
school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-257-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Baranović, Branislava
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2006.
953-6218-28-3