Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje (CROSBI ID 128790)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Leko-Šimić, Mirna Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje // Ekonomski vjesnik, 17 (2004), 1 i 2; 77-90-x

Podaci o odgovornosti

Leko-Šimić, Mirna

hrvatski

Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje

Tržište poslovnepotrošnje ili industrijsko tržište danas predstavlja izuzetno značajan element u gospodarstvu razvijenih zemalja. Zvog svojih specifičnosti vrlo je zanimljivo i izazovno područje za marketere. Naime, broj, veličina i lokacija kupaca, dugoročne, često i osobne veze između poslovnih parnera, priroda potrošnje industrijskih proizvoda, te specifični distribucijski kanali i promocijske strategije uvjetuju i potrebu za posebnom metodologijom i načinima istraživanja i segmentacije ovog tržišta. Iako relativno mlade u primjeni na tržištu poslovne potrošnje, voe dvije strateške marketinške aktivnosti pronalaze sve više pristalica u poslovnom svijetu, s obzirom da značajno pridonose profitabilnosti poslovanja. Istraživanje industrijskog tržišta svojom specifičnom metodologijom i problemima koji se u radu analiziraju daje input za dizajniranje industrijskih proizvoda i značajno skraćuje vrijeme potrebno za plasman industrijskih proizvoda na tržište te omogućava stvaranje baze podataka nužne za segmentiranje ovog tržišta. Segmentiranje industrijskog tržišta po specifičnim kriterijima koji se također u radu analiziraju grupira industrijske potrošače u karakteristične skupine i mogućava uspješno definiranje marketinških ciljeva za odabrane semgente te optimalnu alokaciju resursa i njihovu efikasniju primjenu u pristupu tim segmentima.

istraživanje tržišta; segmentiranej tržišta; tržište poslovne potrošnje; marketing

nije evidentirano

engleski

Market research and segmentation of business consumption

nije evidentirano

market research; market segmentation; market of business consumption; marketing; marketability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (1 i 2)

2004.

77-90-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija