Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje (CROSBI ID 128790)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Leko-Šimić, Mirna
hrvatski
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje
Tržište poslovnepotrošnje ili industrijsko tržište danas predstavlja izuzetno značajan element u gospodarstvu razvijenih zemalja. Zvog svojih specifičnosti vrlo je zanimljivo i izazovno područje za marketere. Naime, broj, veličina i lokacija kupaca, dugoročne, često i osobne veze između poslovnih parnera, priroda potrošnje industrijskih proizvoda, te specifični distribucijski kanali i promocijske strategije uvjetuju i potrebu za posebnom metodologijom i načinima istraživanja i segmentacije ovog tržišta. Iako relativno mlade u primjeni na tržištu poslovne potrošnje, voe dvije strateške marketinške aktivnosti pronalaze sve više pristalica u poslovnom svijetu, s obzirom da značajno pridonose profitabilnosti poslovanja. Istraživanje industrijskog tržišta svojom specifičnom metodologijom i problemima koji se u radu analiziraju daje input za dizajniranje industrijskih proizvoda i značajno skraćuje vrijeme potrebno za plasman industrijskih proizvoda na tržište te omogućava stvaranje baze podataka nužne za segmentiranje ovog tržišta. Segmentiranje industrijskog tržišta po specifičnim kriterijima koji se također u radu analiziraju grupira industrijske potrošače u karakteristične skupine i mogućava uspješno definiranje marketinških ciljeva za odabrane semgente te optimalnu alokaciju resursa i njihovu efikasniju primjenu u pristupu tim segmentima.
istraživanje tržišta; segmentiranej tržišta; tržište poslovne potrošnje; marketing
nije evidentirano
engleski
Market research and segmentation of business consumption
nije evidentirano
market research; market segmentation; market of business consumption; marketing; marketability
nije evidentirano