Opće i posebno u fenomenologiji posebnih jezičnih teškoća: rezultati istraživanja u hrvatskome i njemačkome jeziku (CROSBI ID 463566)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Scholer, Hermann ; Ljubešić, Marta
hrvatski
Opće i posebno u fenomenologiji posebnih jezičnih teškoća: rezultati istraživanja u hrvatskome i njemačkome jeziku
Osnovno pitanje u ovom radu bilo je je li razvojni jezični poremećaj koji se očituje u nesrazmjeru između jezičnog razvoja i ostalih područja djetetova razvoja specifično jezični ili je prisutan u cjelokupnojauditivnoj domeni obrade. Metodologija istraživanja obuhvaća usporedive istraživačke nacrte ostvarene u dva različita jezika (hrvatskom i njemačkom). Na uzorcima djece od 1. do 4. razreda s posebnim jezičnim teškoćama i na kontrolnim uzorcima djece urednog jezičnog razvoja primijenjeni su jezični,metajezični i kognitivni zadaci. U radu se razmatraju jezično specifična i jezično nespecifična obilježja djece s posebnim jezičnim teškoćama u sva tri područja istraživanja.
posebne jezične teškoće; razvojni poremećaji; jezični razvoj
nije evidentirano
engleski
General and Specific in the Phenomenology of SLI: Results from Croatian and German
nije evidentirano
specific language impairments; developmental disorders; language development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-97-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rehabilitacija i inkluzija
Bašić, J.
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Rehabilitacija i inkluzija
predavanje
23.09.1997-26.09.1997
Zagreb, Hrvatska