Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem (CROSBI ID 525105)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea
hrvatski
Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem
Niz istraživanja, provedenih u Hrvatskoj, potvrđuje da se struktura spoznajnog prostora značajno razlikuje u uzorcima ispitanika različitog kognitivnog statusa (Kovačević, Momirović, 1969 ; Paver, 1983 ; Ljubešić, 1984 ; Koić, 1986 ; prema Teodorović, Fulgosi, 1992). Razlike su najčešće u senzornom reguliranju procesima pažnje, percipiranja, kratkotrajnom pamćenju i strategijama ponavljanja (Teodorović, Fulgosi, 1992). Ispitivanjem razlika u perceptivno-motoričkim sposobnostima djece bez teškoća u razvoju i djece s intelektualnim teškoćama (Igrić i sur. 1992.) nađene su statistički značajne razlike na području slušne i vidne percepcije što je u skladu i s ranijim istraživanjima (Clark, Richards, 1966 ; Golden i Steiner , 1969 ; Anwar, 1981). Temeljem ovih spoznaja eksperimentalno je primjenjivan Program poticanja perceptivno-motoričkih sposobnosti, odnosno evaluirani su efekti te primjene na djeci s intelektualnim oštećenjem (Pintarić Mlinar, 1998).
perceptivno motoričke sposobnosti; intelektualno oštećenja; poticajno okruženje
nije evidentirano
engleski
Providing stimulative enviroment for children with intellectual disabilities
nije evidentirano
perceptive-motor skills; intellectual disabilities; stimulative enviroment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni stručni skup - Dani psihologije u Zadru
poster
25.05.2006-27.05.2006
Zadar, Hrvatska