Pismenost odraslih u društvenom kontekstu (CROSBI ID 328477)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata
Pongrac, Silvije
hrvatski
Pismenost odraslih u društvenom kontekstu
U radu se raspravlja o andragoško-komunikacijskim problemima pismenosti odraslih. Započinje se obradom društveno-povijesnih osnova pismenosti. Istražuje se i analizira osnovno obrazovanje odraslih u Velikoj Britaniji, Švedskoj, Sloveniji i Hrvatskoj. Razmatraju se postojeći i novi pristupi pismenosti odraslih, zapažanja se usmjeravaju na osnovna određenja pismenosti i nepismenosti, utvrđuju se ključne dimenzije današnjih problema nepismenosti u svijetu. Komparativnom analizom propituju se koncepcijska usmjerenja programa opismenjavanja u SAD, Njemačkoj, Belgiji, jugoistočnoj Aziji, Indiji, južnoj Africi, Maroku i Hrvatskoj. U posljednjem poglavlju teorijskog dijela osvjetljavaju se tri ključna pristupa, koji odražavaju različite perspektive pismenosti. Na teorijska proučavanja nadovezuje se istraživanje koje se odnosi na stavove i mišljenja stručnjaka o pismenosti odraslih u današnjem društvu.
obrazovanje odraslih; pismenost odraslih; osnovno obrazovanje odraslih; funkcionalna pismenost; opismenjavanje odraslih; nepismenost; društveni kontekst
nije evidentirano
engleski
Adult Literacy in the Social Context
nije evidentirano
adult education; adult literacy; adult basic education; functional literacy; adult literacy education; illiteracy; social context
nije evidentirano
Podaci o izdanju
280
.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Rijeka