Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 470238)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilas, Vesna ; Kostelac, Slađana ; Rade, Renata
hrvatski
Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju
Neka istraživanja razvoja govora ukazuju da djeca već u dobi od 3 godine pasivno i aktivno koriste mnoštvo jezičnih izraza za označavanje prostora i prostornih odnosa. Iskustva iz terapije u Poliklinici SUVAG upućuju na zaključak da djeca s teškoćama u razvoju govora često pokazuju tvrdokorno zaostajanje na području razumijevanja, učenja i aktivnog korištenja onih pojmova i riječi koje se tiču prostora i prostornih odnosa. U logopedskom ispitivanju i pri ispitivanju nivoa razvoja govora. Reynell testom nađeno je zaostajanje u razumijevanju govora kao i u govornom izražavanju promatrane djece. Autori su stoga pokušali procjeniti razumijevanje, točnost i raznolikost izraza za označavanje prostora kod dječaka u dobi od 4,6 do 5,6 godina s teškoćama u razvoju govora. Promatrani su neverbalni izrazi kojima su djeca pokušala označiti prostor, te karakter i strukturu veza između geste, pogleda i riječi.
.
nije evidentirano
engleski
Verbal and non-verbal elements in spatial marking of space in children with language development disorders
nije evidentirano
.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
III. znanstveni skup.Istraživanja govora. Sažeci
Škarić, Ivo ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo
Podaci o skupu
III. znanstveni skup Istraživanja govora
predavanje
10.12.1998-12.12.1998
Zagreb, Hrvatska