Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route. (CROSBI ID 525302)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Medić, Mane ; Pancić, Mladen Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route. // Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik - Srednja Europa - Jadran. Osijek, 2005. str. 393-419-x

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane ; Pancić, Mladen

engleski

Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route.

Povijesno gledano, interes za gospodarsku suradnju zemalja kojima prolazi koridor Vc postojao je u najširim sferama još od daleke prošlosti. Gospodarska suradnja inicirala je i druge vidove suradnje posebno kulturne i obrazovne. Izgradnjom koridora Vc, te ostalim koridorima koji se vežu na koridor Vc stvorit će se trajni uvjeti za još jačom, obuhvatnijom i učinkovitijom suradnjom najširih tržišnih subjekata. Istraživanje interesa za poslovnu suradnju gospodarskih subjekata sustavno je razmišljanje o različitim inačicama područja kojima prolazi koridor Vc. Primarni cilj istraživanja je poticanje poduzetničke aktivnosti kroz otkrivanje potreba i mogućnosti suradnje malih poduzetnika prvenstveno grada Osijeka s gradovima u susjednim državama, a koji gravitiraju koridoru Vc. Istraživanje budućih potreba malih poduzetnika kao pretpostavka za proaktivni marketing u gradovima na trasi koridora Vc temelji se na pronalaženju budućih kupaca proizvoda i usluga temeljenih na novim prilikama. Istraživanje prošlosti i sadašnjosti daju podlogu marketing managerima za izvjesnije i bolje iskorištenje novih prilika.

needs assessment; proactive marketing; marketing intelligence

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

393-419-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

II međunarodni znanstveni simpozij

ostalo

11.11.2005-12.11.2005

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija