Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje (CROSBI ID 346341)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Piri Rajh, Sunčana
Kesić, Tanja
hrvatski
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje
Pored Uvoda, građa magistarskog rada raspoređena je u četiri poglavlja: (2) Cijene i ponašanje potrošača, (3) Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, (4) Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda, i (5) Zaključak. Poglavlje Cijene i ponašanje potrošača analizira ulogu i mjesto koju cijena ima u marketingu, a zatim i u okviru ponašanja potrošača. Posebno se obrađuje pojam i definiranje cijene, teoretski koncepti određivanja cijena, metodologija određivanja cijena, tržišna interpretacija cijena te etički i pravni aspekti određivanja cijene. U sljedećem poglavlju, Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, obrađene su vrste odlučivanja o kupovini, proces donošenja odluke o kupovini, te odabrani modeli ponašanja potrošača. U okviru poglavlja Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda navode se hipoteze rada, opisuje se metodologija istraživanja i značajke uzorka ispitanika, zatim, navode se i diskutiraju rezultati istraživanja.
cijena; ponašanje potrošača; proces kupovine
nije evidentirano
engleski
The effects of prices on consumer decision making
nije evidentirano
price; consumer behavior; buying process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
252
14.05.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb