Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje (CROSBI ID 346341)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Piri Rajh, Sunčana Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje / Kesić, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2002

Podaci o odgovornosti

Piri Rajh, Sunčana

Kesić, Tanja

hrvatski

Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje

Pored Uvoda, građa magistarskog rada raspoređena je u četiri poglavlja: (2) Cijene i ponašanje potrošača, (3) Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, (4) Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda, i (5) Zaključak. Poglavlje Cijene i ponašanje potrošača analizira ulogu i mjesto koju cijena ima u marketingu, a zatim i u okviru ponašanja potrošača. Posebno se obrađuje pojam i definiranje cijene, teoretski koncepti određivanja cijena, metodologija određivanja cijena, tržišna interpretacija cijena te etički i pravni aspekti određivanja cijene. U sljedećem poglavlju, Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, obrađene su vrste odlučivanja o kupovini, proces donošenja odluke o kupovini, te odabrani modeli ponašanja potrošača. U okviru poglavlja Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda navode se hipoteze rada, opisuje se metodologija istraživanja i značajke uzorka ispitanika, zatim, navode se i diskutiraju rezultati istraživanja.

cijena; ponašanje potrošača; proces kupovine

nije evidentirano

engleski

The effects of prices on consumer decision making

nije evidentirano

price; consumer behavior; buying process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

252

14.05.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija