Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata (CROSBI ID 525582)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir
hrvatski
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata
Provedena naliza na uzorku od 505 studenata Sveučilišta u Splitu nesumnjivo ukazuje da je funkcija nastavnika TZK mnogo značajnija nego što se to obično misli. Nastavnik je kvalificirana osoba od koje studenti s pravom očekuju da im pomogne u stvaranju materijalnih osnova kao preduvjeta za zadovoljavanje potreba za kretanjem, koja se može dovesti u vezu s opterećenjem u toku studiranja. Karakterističan je odnos stuent-nastavnik koji se bazira na slobodnijim formama komunikacije i raznolikim sadržajima i oblicima tjelesnog vježbanja. Da bi se ovo moglo ostvariti, nastavnik nužno mora posjedovati određeno pedagoško iskustvo i visoki kulturološki nivo. Posebno je vrijedno istaći da studenti izražavaju želju za određenim preciznijim objektivnijim vrednovanjima svoga angažmana od strane nastavnika. I u ovom istraživanju potvrđen je faktor čovjek-nastavnik kao činilac od kojeg u velikoj mjeri zavisi uspješnost nastave kao procesa.
nastavnik; nastava; studenti; stavovi
nije evidentirano
engleski
Teacher as a factor and teaching as a process in the student's eyes
nije evidentirano
teacher; teaching; students; attitudes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
140-143-x.
1987.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova
Berković, Luka
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu
Podaci o skupu
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije
predavanje
19.11.1987-21.11.1987
Novi Sad, Jugoslavija