Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja" (CROSBI ID 525590)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bonacin, Dobromir ; Carev, Zdravko ; Blažević, Stipe
hrvatski
Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja"
Dok klasični model "platoom učenja" opisuje samo početak realno postojećeg globalnog operatora razvoja, sve ostalo (što poslije slijedi) ne uzima u obzir. Stoga je "plato" učenja jednostavno redefiniran i klasični model se uvažava samo u tom prvom dijelu, jer samo za taj dio klasični model i vrijedi, ali nipošto se više ne radi o općem modelu. Na temelju iznesenih pokazatelja, može se zaključiti da kad se dostigne taj nepostojeći "plato" treba ustrajati na polaganom i sustavnom spoznavanju i dalje, pa će se u slučaju dovoljno kvalitetnog rada, otvoriti vrata za nove spoznaje i prelazak u nove, više stupnjeve. Dakako da ovo baca potpuno novo svijetlo na psihološke i druge teorije (ne samo o učenju). Ne treba posebno ni napominjati da se očito radi o biti kineziološke znanosti u svim situacijama kad se govori o transformacijskim procesima, programiranju i njihovom objektivnom vrednovanju.
učenje; plato; redefinicija
nije evidentirano
engleski
Evaluation of results in kinesiology with "Learning plateau" redefinition
nije evidentirano
learning; plateau; redefinition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
425-427-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
predavanje
19.06.2004-23.06.2004
Rovinj, Hrvatska