Efekti primjene analitičkog i sintetičkog pristupa u obučavanju jedrenja na dasci. (CROSBI ID 129654)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Oreb, Goran
hrvatski
Efekti primjene analitičkog i sintetičkog pristupa u obučavanju jedrenja na dasci.
Kako bi se utvrdili efekti primjene dva različita metodska modela, analitičkog i sintetičkog, u obučavanju jedrenja na dasci, provedeno je ispitivanje na uzorku ispitanika natprosječnog motoričkog statusa, izvučenog iz populacije studenata Fakulteta za fizičku kulturu u Zagrebu. Metodom slučajnog izbora, ispitanici su bili podijeljeni u dvije grupe i to grupu obučavanu anlitičkom (71 ispitanik) i grupu obučavanu sintetičkom (72ispitanika)metodom. Nastavnim planom i programom predviđeni likovi osnovne škole obučavani su u jednoj i drugoj grupi kroz 5 dana u svukupnom fondu od 9 sati. Valorizacija ukupnih efekata oba modela izvršena je kroz obradu podataka multivarijatnom analizom varijance, a parcijalni doprinos svake od pet varijabli-separaciji grupa, te njihova korelacija sa diskriminacijskom funkcijom, utvrđeno je programom diskriminacijke analize. Prema rezultatima obje analize, vidljiva je značajna razlika s obzirom na primjenu metodskog postupka u korist grupe obučavane sintetičkom metodom. Prednost sintetičke metode u ovom istraživanju pripisuje se primjerenosti nastavnog procesa strukturalnim karakteristikama motoričke aktivnosti, iz toga proizašloj racionalizaciji nastavnog procesa i konačno, većoj motiviranosti ispitanika pri obučavanju sintetičkom metodom.
Analitička metoda ; sintetička metoda ; jedrenje na dasci
nije evidentirano
engleski
The effects of analiticalal and syntetical approach in teaching boardsailing.
nije evidentirano
Analitic method ; syntetic method ; wind surfing
nije evidentirano