Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški takt : fundamentalni pedagoški pojam (CROSBI ID 525869)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Palekčić, Marko Pedagoški takt : fundamentalni pedagoški pojam // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju : zbornik radova = The Teacher as a Contributor to Quality in Education : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka, 1999. str. 116-125

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko

hrvatski

Pedagoški takt : fundamentalni pedagoški pojam

U radu se ukazuje na suvremenost i aktualnost Herbartovog pojma “ pedagoški takt” , polazeći od njegovog stava da od razvijenosti pedagoškog takta ovisi da li će neko postati dobar ili loš nastavnik. Navode se i neki uzroci zanemarenosti ovog pojma u suvremenoj pedagogiji. Uporedjivanje pojma pedagoški takt s rezultatima empirijskih istraživanjia kompetencija ili profesionalnog znanja nastavnika vodi autora do teze da se pedagoški takt ne može izravno izvesti iz ovih kompetencija. Pedagoški takt je holistički fenomen tj. nešto više od njegovih pojedinačnih sastavnica : takt kao suštinska odlika, umijeće, kompetencija nastavnika. Takt bi se, tako pojmljen, mogao odrediti kao holistička (obrazovana) pedagoška svijest i držanje, koji ima neka obilježja čula. Slično pedagoškom taktu - takt u duhovnim znanostima je i način spoznavanja (metoda) i način bivstvovanja (držanje). Pedagoški takt je izvorna znanstvena i istraživačka paradigma u pedagogiji. Na kraju se ukazuje na medjuzavisan odnos izmedju različitih shvaćanja kompetencija nastavnika, odnosno pedagoškog takta i modela obrazovanja nastavnika. Razvijenost takta kod sveučilišnih profesora jedan je od uvjeta poticanja pedagoškog takta kod budućih nastavnika Autor zastupa stajalište da je ne samo pedagško djelovanje nastavnika, nego da su u svojoj biti i odgoj, pedagogija i posebice didaktika strukturirani kao takt.

pedagoški takt-fundamentalni pedagoški pojam ; kompetencije nastavnika ; pedagogija i didaktika ; modeli obrazovanja nastavnika.

nije evidentirano

engleski

Pedagogical Tact : Fundamental Pedagogical Concept

nije evidentirano

Pedagogical Tact -Fundamental Pedagogical Concept ; pedagogy and didactics ; models of teachres' education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

116-125.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju : zbornik radova = The Teacher as a Contributor to Quality in Education : collection of scientific papers

Rosić, Vladimir

Rijeka:

953-6104-15-6

Podaci o skupu

2. Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

ostalo

25.03.1999-26.03.1999

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija