Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi (CROSBI ID 525870)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Palekčić, Marko Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka, 2000. str. 80-88

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko

hrvatski

Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi

U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora). Analiza pokazuje da se u određenju i uporabi medija (a time i same nastave) više rabe izvanjski kriteriji nego izvorni pedagoško-didaktički, kao što je primjerice kriterij cjelovitog uravnoteženog razvoja učenika, odnosno kriterij vrste i kvalitete učenja koje određen medij potiče u nastavi. Središnji nalaz meta-teorijske analize očituje su u činjenici da se didaktički kriteriji uporabe medija u nastavi ne mogu ustanovljavati neovisno o temeljnim didaktičkim modelima (artikulacije) nastave. Tek na ovaj način mediji u nastavi postaju uistinu predmet znanstvenog didaktičkog istraživanja. Rezultati tako koncipiranog istraživanja predstavljaju istodobno i naputke za nastavnu praksu. Umjesto izvanjskog određenja uporabe medija u nastavi i reduciranja nastave na internu tehniku, autor ističe potrebu uvažavanja didaktičkih kriterija u uporabi medija u nastavi. Rad je prilog pokušaju izgradnje didaktike pedagogije (medija).

didaktički kriteriji za uporabu medija u nastavi ; učinkovitost medija ; temeljni didaktički modeli artikulacije nastave

nije evidentirano

engleski

Didactic'scriteria for the use of media in teaching

nije evidentirano

didactic'scriteria for the use of media in teaching ; efficiency of media ; the basic didactic models (of the articulation) of instruction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

80-88.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts

Rosić, Vladimir

Rijeka:

953-6104-32-6

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija

ostalo

08.06.2000-09.06.2000

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija