Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Posebne jezične teškoće - uzrok školskom neuspjehu? (CROSBI ID 83793)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Blaži, Draženka ; Banek, Ljiljana Posebne jezične teškoće - uzrok školskom neuspjehu? // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 2; 183-190-x

Podaci o odgovornosti

Blaži, Draženka ; Banek, Ljiljana

hrvatski

Posebne jezične teškoće - uzrok školskom neuspjehu?

Mnogobrojni primjeri pokazuju da postoji skupina djece s teškoćama učenja uprkos urednog intelektualnog i spoznajnog razvoja. Ponekad je tome uzrok u posebnim jezičnim teškoćama prisutnim u djeteta. Na uzorku od 64 učenika drugog razreda osnovne škole od kojih je 30 učenika sa slabijim školskim uspjehom (ocjene 1, 2, 3) i 30 učenika s vrlo dobrim i odličnim uspjehom, primijenili smo zadatke za ispitivanjejezičnih sposobnosti (morfosintakse, pragmatike, te procjenu artikulacije. Osnovna pretpostavka bila je da postoji statistički značajna razlika između dviju skupina učenika na primjenjenim zadacima, te da postoji povezanost između slabijeg školskog uspjeha u početnom školovanju i jezičnih teškoća. Metodama statističke obrade naše su predpostavke potvrđene na zadacima za ispitivanje morfosintakse i pragmatike (skupina vrlo dobrih i odličnih učenika postiže znatno bolje rezultate), dok u odnosu na artikulacijurazlike između skupina nisu statistički značajne.

posebne jezične teškoće; metajezik; morfosintaksa; pragmatika; teškoće učenja

nije evidentirano

engleski

Specific language impairment- cause of school's deficit?

nije evidentirano

Specific language impairment; metalanguage; mophosyntacs; pragmatic

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (2)

1998.

183-190-x

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

nije evidentirano