Metodologija izrade curriculuma inovativne osnovne škole (CROSBI ID 462906)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko
hrvatski
Metodologija izrade curriculuma inovativne osnovne škole
Iz shvaćanja curriculuma ne samo kao produkta već prije svega kao procesa, slijedi zaključak da je potrebno razviti kompleksnu - dinamičku metodologiju razvoja curriculuma elementarnog obrazovanja. Na temelju različitih specifičnih teorijsko-metodološkim pristupa razvoju različitih vrsta curriculuma, dinamička metodologija razvoja curriculuma kao svojevrsna meta-metodologija, bavi se: - procesiranjem novih zahtjeva modernog društva glede strukture elementarnog obrazovanja, - razvijanjem kriterija i načina usklađivanja različitih modula elementarnog obrazovanja u mozaičnu (� puzzle� ) cjelinu, - razvojem procedura ostvarivanja načela korespondentnosti, konsistentnosti i korelativnosti različitih curriculumskih modula , razvojem metoda destabilizacije i stabilizacije inovativne osnovne škole u skladu s promjenama pogleda na prirodu, strukturu i najširu namjenu elementarnog obrazovanja. Valja naglasiti da dinamička metodologija razvoja curriculuma predstavlja samo jedan segment teorije curriculuma koji s odgovarajućom obuhvatnom teorijom škole može doprinijeti razvoju suvremene inovativne osnovne škole.
razvoj curriculuma; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Methodological approach to curriculum development of innovative primary school
nije evidentirano
curriculum development; primary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
150-154.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mihevc, Bogomir
Portorož: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Podaci o skupu
Kongres pedagoških delavcev Slovenije
pozvano predavanje
13.03.1997-15.03.1997
Portorož, Slovenija