Metodičko metodološki model obrazovanja na daljinu (CROSBI ID 346597)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Roguljić, Mila
Mario Plenković, Mario
hrvatski
Metodičko metodološki model obrazovanja na daljinu
Sažetak Doktorska disertacija pod nazivom „ Metodološko-metodički model obrazovanja na daljinu“ posvećena je istraživanju mogućih rješenja u sustavu obrazovanja koji se zasnivaju na teorijskim pretpostavkama, koje su empirijski provjeravane na primjeru početne nastave informatike u petom razredu osnovne škole. Na bazi kompleksne analize učinaka, koji uvjetuju učinkovitost nastave i učenja, u radu su proučena neka značajnija rješenja u stranim i našim iskustvima na osnovi kojih su definirani cilj, hipoteze i zadaci znanstvenog istraživanja. U teorijskom dijelu su postavljeni novi pristupi sustavu obrazovanja i rangiranju znanja koji učenici trebaju ovladati. Empirijskim postupkom kroz rezultate dvaju eksperimenata, omogućilo nam je izvođenje zaključaka koji su potvrdili kako učenje zasnovano na E-Learningu u sustavu obrazovanja na daljinu ima značajnu učinkovitost. Također, dobiveni rezultati ukazuju i na moguće pravce daljnjih istraživanja u području informacijske znanosti, posebno u području inteligentnih tutorskih sustava, kao i u području komunikologije i edukologije. Summary PhD Dissertation « ; ; Methodological-methodical model of distance learning» ; ; further explains the research of numerous models in the educational system baseed on theoretic premises empirically tested on the stratum of the fifth grade primary school students’ basic informatics course. Based on the complex analysis of the determinant factors concerning the efficacy of education, both the solutions in domestic and foreign educational systems concerning the issue, the aim, the hypothesis and the goals of the research were defined in this Dissertation. New approach to the system of education and knowledge ranking represent the core of the theeoretic research. The results of the two empirical research analyses proved that the learning processes based on E-Learning in the system of education is significantly more efficient. The results of the research trace the approach concerning further research in the domain of informatics, especially in the field of inteligent tutorial systems, together with communicology and education science.
e-learning; obrazovanje; novi mediji; informatizacija škole; informacijska pismenost
nije evidentirano
engleski
Methodological-methodical model of distance learning
nije evidentirano
e-Learning; education; media; computerisation of school; computer literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
301
31.07.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu
Zadar