Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja (CROSBI ID 130352)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Nadrljanski, Mila Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja // Informatologia. Separat speciale, (2006), 10; 88-89

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Mila

hrvatski

Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja

U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.

e-učenje; informatizacija škole; informacijska pismenost

nije evidentirano

engleski

Learning in electronic environment e-learning - some copnceptual issues

nije evidentirano

e-learning; computerisation of school; computer literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(10)

2006.

88-89

objavljeno

1332-1463

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti