Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci (CROSBI ID 759853)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana ; Stipanović, Christian Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci // ****. 2006.

Podaci o odgovornosti

Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana ; Stipanović, Christian

hrvatski

Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci

Provođenje Upitnika za ispitivanje potreba za visokoobrazovanim profilima se odvijalo u sklopu Strategije razvoja Sveučilišta u Rijeci kojom se želi uskladiti Sveučilišne programe s potrebama gospodarstva i javnog sektora u lokalnoj zajednici. Polazište istraživanja je u činjenici da Sveučilište mora implementirati nova strateška usmjerenja kako bi buduće zaposlenike bolje pripremilo za izazove dinamičkog, turbulentnog tržišta, odnosno kako bi se razvila potrebna znanja i vještine budućih zaposlenika. • Provedeno istraživanje ostvarilo je postavljene ciljeve. Kvantificirane su potrebe za novim zaposlenicima u slijedećih pet godina. Ispitano je zadovoljstvo tvrtki s pripravnicima sa Sveučilišta u Rijeci zaposlenim u zadnjih pet godina. Otkrivena su željena potrebna znanja, vještine i kompetencije zaposlenika. Ocijenjena je postojeća stručna praksa u tvrtkama i definirani načini unapređivanja istih. Utvrđena je razina povezanosti gospodarstva i visokog obrazovanja te su predloženi novi modeli interakcije i sinergije. Istražena je percepcija Sveučilišta i određene su aktivnosti za njegovo repozicioniranje. Imperativ Sveučilišta je definirati novu koncepciju razvoja koja će paralelno inovirati proizvod (poticati cjeloživotno obrazovanje studenata i zaposlenika, tijekom studija omogućiti stjecanje novih znanja i kompetencija primjenjivih u praksi, izrađivati projekte koji će pokrenuti gospodarstvo i riješiti konkretne probleme) i promotivnu strategiju (poboljšavati percepciju i temeljem toga izgraditi prepoznatljivi imidž (brand) i identitet koji će naglašavati prednosti Sveučilišta kao pokretača novog sustava vrijednosti i pozitivnih promjena u društvu i gospodarstvu).

visokoobrazovni profili; percepcija; Sveučilište u Rijeci

Autori su poredani abecednim redom.

engleski

Analysis of the needs of the Primorsko-goranska County economy for the higher education profiles and modes of improving University of Rijeka perception

nije evidentirano

higher education profiles; perception; University of Rijeka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

****

2006.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija