Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja (CROSBI ID 83834)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Medić, Mane Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja // Ekonomski vjesnik, 9 (1996), 1-2; 97-105

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane

hrvatski

Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja

Predviđanja tržišnih kretanja, koja čine nervni sustav svake prirode, od vitalnog su značaja za vođenje razvojne politike gospodarstvenih subjekata. Tržišna kretanja rezultat su potreba ljudi i iskazanih interesa (preferencija) u zadovoljavanju tih potreba. Prema tome, da bi se predvidjela tržišna kretanja potrebno je razumjeti potrošačko ponašanje. Potrošačko se ponašanje temelji na racionalnom očekivanju, osjećaju korisnoti, i preferencijama u zadovoljavanju potreba, što upućuje na zaključak da je osnova potrošačkog ponašanja neprekidna oportunitetna analiza.

potrošačko ponašanje; teorija korisnosti; teorija preferencija

nije evidentirano

engleski

Consideration on Consumer Behavior Theories

nije evidentirano

consumer behavior; utility theory; preference theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1-2)

1996.

97-105

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija