Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje ponudom turističke destinacije (CROSBI ID 470445)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Magaš, Dragan Upravljanje ponudom turističke destinacije // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Vološćansko grafiško poduzeće, Opatija-Volosko, 1998. str. 199-210-x

Podaci o odgovornosti

Magaš, Dragan

hrvatski

Upravljanje ponudom turističke destinacije

Upravljanje ponudom turističke destinacije na način da se menadžment tumači kao način rukovođenja i organiziranja neke institucije je pogrešan. Suvremeni turistički menadžment podrazumijeva oblikovanje upravljanje i razvoj svrhovitih društvenih sustava, čime se menadžment ne vezuje samo za poduzeće s čistom gospodarskom djelatnpšću, obzirom da i druge društvene institucije imaju problema u sferi rukovođenja. U radu se navedenim pristupom želi doprinijeti razumijevanju, a onda i načinu na koji bi trebalo upravljati ponudom turističke destinacije koja podrazumijeva oblikovanje turističke destinacije.

Oblikovanje turističke destinacije; hijerarhijske razine; strateški menadžment; marketinški menadžment.

nije evidentirano

engleski

Management of the tourism destination offer

nije evidentirano

Forming of tourism destination; hierarchy levels; strategic management; marketing menagement.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-210-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotelska kuća '98

Peršić, Milena

Opatija: Vološćansko grafiško poduzeće, Opatija-Volosko

Podaci o skupu

HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI

ostalo

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija