Upravljanje ponudom turističke destinacije (CROSBI ID 470445)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Magaš, Dragan
hrvatski
Upravljanje ponudom turističke destinacije
Upravljanje ponudom turističke destinacije na način da se menadžment tumači kao način rukovođenja i organiziranja neke institucije je pogrešan. Suvremeni turistički menadžment podrazumijeva oblikovanje upravljanje i razvoj svrhovitih društvenih sustava, čime se menadžment ne vezuje samo za poduzeće s čistom gospodarskom djelatnpšću, obzirom da i druge društvene institucije imaju problema u sferi rukovođenja. U radu se navedenim pristupom želi doprinijeti razumijevanju, a onda i načinu na koji bi trebalo upravljati ponudom turističke destinacije koja podrazumijeva oblikovanje turističke destinacije.
Oblikovanje turističke destinacije; hijerarhijske razine; strateški menadžment; marketinški menadžment.
nije evidentirano
engleski
Management of the tourism destination offer
nije evidentirano
Forming of tourism destination; hierarchy levels; strategic management; marketing menagement.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
199-210-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotelska kuća '98
Peršić, Milena
Opatija: Vološćansko grafiško poduzeće, Opatija-Volosko
Podaci o skupu
HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI
ostalo
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska