Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima (CROSBI ID 24612)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pančić Kombol, Tonka
hrvatski
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima
Osnovni je zadatak Hrvatske je da se razvija kao poželjna turistička destinacija s određenim kredibilitetom. Iako je Hrvatska prisutna na europskim turističkim sajmovima i provodi druge promotivne aktivnosti napredak još nije značajan. U radu se daje analitički i kritički pregled poduzetih aktivnosti u tranzicijskom razdoblju i određuje kako promotivna strategija može biti učinkovita.
Turistička promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije
nije evidentirano
engleski
Tourism promotion in Croatia
nije evidentirano
Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-152-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu
Pančić Kombol, Tonka
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
1998.
953-6198-16-9