Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima (CROSBI ID 24612)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Pančić Kombol, Tonka Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Pančić Kombol, Tonka (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 137-152-x

Podaci o odgovornosti

Pančić Kombol, Tonka

hrvatski

Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima

Osnovni je zadatak Hrvatske je da se razvija kao poželjna turistička destinacija s određenim kredibilitetom. Iako je Hrvatska prisutna na europskim turističkim sajmovima i provodi druge promotivne aktivnosti napredak još nije značajan. U radu se daje analitički i kritički pregled poduzetih aktivnosti u tranzicijskom razdoblju i određuje kako promotivna strategija može biti učinkovita.

Turistička promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije

nije evidentirano

engleski

Tourism promotion in Croatia

nije evidentirano

Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-152-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu

Pančić Kombol, Tonka

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

1998.

953-6198-16-9

Povezanost rada

Ekonomija