Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Politika cijena u hotelskom marketingu (CROSBI ID 83974)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pančić Kombol, Tonka Politika cijena u hotelskom marketingu // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 1; 47-65-x

Podaci o odgovornosti

Pančić Kombol, Tonka

hrvatski

Politika cijena u hotelskom marketingu

U članku se upućuje na osnovne metode i elemente formiranja i primjene politike cijea u hotelskom marketingu i ističe važnost istraživanja cjenovne percepcije korisnika za formiranje politike cijena i proizvoda. Na teotijskom se primjeru pokazuje da bi hoteli mogli primjeniti metodu prosječnih cijena i poslovnu godinu dijeliti u dva razdoblja, odnosno održavati istu razinu cijena tijekom cijele godine.

politika cijena; cijenovna percepcija; metode formiranja cijena; politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu.

nije evidentirano

engleski

Hotel marketing and price policy

nije evidentirano

Price policy; user price perception; price formation method; Croatia's hotel industry price policy.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

1996.

47-65-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost