Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit (CROSBI ID 346964)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nater, Nataša
Ružić, Drago
hrvatski
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
U uvjetima vrlo dinamičnih tržišnih promjena, sve jače konkurencije, nestabilnosti kao i sve većih zahtjeva turista, uspješni mogu biti samo oni poslovni subjekti koji su prihvatili marketing-koncepciju kao svoju poslovnu filozofiju. Činjenica je da turizam mora biti održiv, tj.ne smije činiti štetu okolišu te uništiti temeljne komparativne prednosti Javne ustanove Park prirode Kopački rit: nezagađeno zemljište, bogatstvo flore i faune, topli i gostoljubljivi ljudi, naši prirodni očuvani, a ne i zaštićeni dijelovi prirode kao i oni zaštićeni. Stvaranje turističke ponude mora proći filter ekoloških kriterija, ali i kriterije unapređenja i očuvanja bogate kulturne baštine. Park prirode Kopački rit svojevrsna je riznica prirodnih ljepota, koje zbog svoje netaknutosti, izvornosti mame osobitu pažnu i interes širokih skupina ljudi. Prava je vještina kreirati programe koji će zaokružiti "baranjsku priču" te u konačnici omogućiti sve zahtjevnijim turistima kvalitetan omjer cijena-kvaliteta.
Javna ustanova Park prirode Kopački rit; turizam; regija; regionalni razvoj; paket aranžmani; marketing
nije evidentirano
engleski
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
nije evidentirano
Javna ustanova Park prirode Kopački rit; turizam; regija; regionalni razvoj; paket aranžmani; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
106
11.07.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek