Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove socijalne pedagogije (CROSBI ID 743066)

Urednička knjiga | udžbenik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Osnove socijalne pedagogije / Halačev, Slavenka (ur.) Zagreb: Školska knjiga, 2007

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Uzelac, Slobodan

Halačev, Slavenka

hrvatski

Osnove socijalne pedagogije

Neželjeni smjer razvoja djece i mladih može voditi poremećajima u njihovu ponašanju. tada djeca i mladi očituju ponašanja različitih vrsta, oblika i intenziteta štetnoti i opasnosti - od bezazlenih, početnih poremećaja u ponašanju slabog intenziteta, sve do kriminalnih ponašanja i opasnosti za sebe i za druge ljude i društvo. U Udžbeniku Osnove socijalne pedagogije autori nude vlastito, na iskustvu, znanstvenim i teorijskim spoznajama utemeljeno viđenje te slojevite individualne i društvene pojave, posebno obrazlažući potrebu, mogućnosti i sadržaje socijalnopedagoškog rada s društvenim skupinama i pojedincima. Uz informacije o svim aspektima socijalne pedagogije kao zasebne znanstvene discipline i profesije, udžbenik sadržava i taksativan prikaz pojedinih poremećaja u ponašanju, uključujući njihove etiološke, fenomenološke i tretmanske aspekte. Osnove socijalne pedagogije usmjerene su na razumijevanje pojave poremećaja u ponašanju u djece i mladih te pronalaženje odgojnih i drugih putova kojima je neželjeno ponašanje djece i mladih moguće usmjeriti prema drugim, društveno prihvatljivim i individualno konstruktivnijim modelima ponašanja, poštujući zadanosti konkretnoga društvenog prostora i vremena.

socijalna pedagogija ; poremećaji u ponašanju

nije evidentirano

engleski

Bases of the social pedagogy

nije evidentirano

social pedagogy ; behavioral disorders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2007.

978-953-0-30251-8

267

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija