Sponzorstvo u sportu (CROSBI ID 347054)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đini, Sanja
Grbac, Bruno
hrvatski
Sponzorstvo u sportu
Problem istraživanja ovog rada je odrediti važnost sportskog sponzorstva za poduzeće te ispitati kakav utjecaj i dobit nosi sponzoriranje sporta kao važan dio marketinške komunikacije. U radu se obrađuje marketing i sponzorstvo u sportu, sponzoriranje sporta u Hrvatskoj i svijetu te T-HT kao sponzor u sportu. Sponzorski događaji su jedina aktivnost koja okuplja sportaše, trenere, menadžere, sponzore, sredstava javnog informiranja, neposredne gledaoce i široku sportsku javnost. Oni pružaju veliku mogućnost za biznis operacije menadžerima marketinga, sponzoriranju sporta kao sve značajnijem segmentu oglašivačke industrije.
sponzorstvo; sport
nije evidentirano
engleski
Sport sponsorship
nije evidentirano
sport; sponsorship
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
12.03.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka