TEHNOLOŠKI MODEL GRADNJE PRUGA VELIKIH BRZINA U HRVATSKOJ (CROSBI ID 330388)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kreč, Srećko
Stipetić, Antun
hrvatski
TEHNOLOŠKI MODEL GRADNJE PRUGA VELIKIH BRZINA U HRVATSKOJ
U ovoj disertaciji se predlaže tehnološki model ulaganja u željezničke kapacitete kiji treba izbalansirati ulaganja u željezničku infrastrukturu i koristi koje su rezultat ulaganja, a sve u cilju povećanja razine usluge i povećanje brzine na prugama. Tehnološkim modelom obavljena je dijagnostika stanja, optimalizacija elemenata tehnološkog željezničkog sustava pruga velikih brzina i stvoreni su temelji za donošenje optimalnih odluka. Rezultat upotrebe tehnološkog modela je da se ne predviđa izgradnja pruga velikih brzina u Hrvatskoj u njihovoj cijeloj projektiranoj duljini u promatranom razdoblju do 2030. godine u uvjetima prognozirane prometne potražnje i očekivanih prihoda. Predloženi tehnološki model izvorni je znanstveni rad, utemeljen na sintagmi rezultata analiza svih elemenata utjecaja kreiranja izbalansiranog investiranja na željeznici u cilju maksimiziranja brzine prometovanja kao krajnjim ciljem, temeljen na statističkim podacima aktualnih istraživanja na međunarodnom planu, te rezultata autorovih izvornih istraživanja elemenata utjecaja na uzorku željezničkog prometa u Hrvatskoj.
TEHNOLOŠKI MODEL; GRADNJA PRUGA VELIKIH BRZINA
nije evidentirano
engleski
Technological Model High-speed Railway in Croatia
nije evidentirano
Technological Model High-speed Railway
nije evidentirano
Podaci o izdanju
132
09.07.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb