Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica (CROSBI ID 528056)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
španjolski
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica
Oblikovanje maloprodajne poslovne jedinice razmatra se kao rezultat kombinacije čimbenika radnoga procesa: ljudskoga rada, stalnih i obrtnih sredstava, te, posebno, čimbenika « ; informacija» ; . U radu se iznosi teza o presudnom utjecaju čimbenika « ; informacija» ; na oblikovanje maloprodajnih poslovnih jedinica. Na toj se osnovici iznose i teze o budućnosti trgovine u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Radi se o sve većoj potrebi razvijanja suvremenih informacijskih tehnologija i informacijskih sustava maloprodajnoga poduzeća i maloprodajne poslovne jedinice. Na toj su osnovici nastale i suvremene menadžmentske koncepcije, koje se u radu pokušavaju identificirati. Svrha je rada uočavanje potrebe konkretnijih istraživanja za uobličavanje razvojnih strategija hrvatskih gospodarskih subjekata na području maloprodaje.
maloprodajna poslovna jedinica; maloprodajno poduzeće; indormacijska tehnologija; informacijski sustav; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Role of Information Technologies in the Development of Shop Formats
nije evidentirano
retail operating unit; retail company; information technology; information system; the Reublic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
38 - 40-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention
Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233- 031-1
Podaci o skupu
MIPRO 2007 30th Jubilee International Convention
predavanje
21.05.2007-25.05.2007
Opatija, Hrvatska